دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک های روز

متن آهنگ مشکوک

 


به دلم افتاده قصد رفتن داری
تو ازم دلگیری یا ازم بیزاری
به دلم افتاده تو یه عشقی دیگه
توی رویاهاته دلت از اون میگه

به چشات مشكوكم تو دلت با من نیست
این تب و تاب تو واسه ی موندن نیست
به چشات مشكوكم میگن از من سیری
به دلم افتاده كه میذاری میری

به چشات مشكوكم تو به كی دل بستی
اگه نه ثابت كن اگه با من هستی
به چشات مشكوكم میگن از من سیری
به دلم افتاده كه میذاری میری
كه میذاری میری

به چشات مشكوكم تو دلت با من نیست
این تب و تاب تو واسه ی موندن نیست
به چشات مشكوكم میگن از من سیری
به دلم افتاده كه میذاری میری

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Mehdi ׀ تاریخ: شنبه 10 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , muzik-download.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
muzik-download.loxblog.com